忙碌的一天….

話說昨晚十二點多做好d program 就訓la
今日九點出門口. 去到又一城撞到一陣上堂個instructor helena. 同佢傾住咁番city.
快快口食完個真係豐富的早餐後即上c++ 堂.
今日教class + Recursion, 不錯, 只係打咗成日code 咁.

上完堂一出橋見到……. 落大雨……. 今日仲要著密頭鞋…… 一個字. 正!
番到深水埗, 好彩細咗d, 但都係濕住咁番屋企.
即係”當密頭鞋遇上下雨天時 == 潛水艇”

番到屋企就即收到call 要同人scan 野…. scan 呀scan, scan 完…..走咗la
之後就要同周先生搞機, 仲要佢同我講, 佢昨晚整斷咗粒cpu隻金腳… 要買u, 又要買火牛. 但大火牛又唔合佢個case, 又分分鐘要買case….
前後即係接近成部機出過…. 即搞野….

再之後?就係原來佢係曲咗CPU D 腳, 而且成部機俾我整番好. $1 都不用出就可以用番部機, 周先生, 唔該我啦.:)

Leave a Reply

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.